شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه
آخرین نظرات
نویسندگان


استقبال از محرم الحرام سال ۱۳۹۳ با مداحی حاج محمود کریمی – تهران

نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
چه بگویم که بود وصف تو ای زاده عشق (روضه) ۱۰٫۴


فی السماوات و فی الارض و سکان العرش (روضه) ۱۴٫۶


لالا لا جواب مادرو بده چقدر تو (روضه) – حدادیان ۵٫۹۸


منی که هر نفسم اسمتو گفتم (شور) – حدادیان ۶٫۰۷


آرزومه یه زیارت توی شبهای محرم (شور) – حدادیان ۱٫۴۸


دوباره دلتنگی دوباره حسرت دوباره (شور زیبا) – طاهری ۴٫۱۶


حسین جانم حسین جانم جانم (شور) – حدادیان ۲٫۴۳


حسین واای حسین واای (ذکر) – طاهری و حدادیان ۱٫۸۷


شب اول محرم الحرام سال۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
محرم آمد و شد موسم عزای حسین (روضه) ۱۰٫۵


روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) ۱۱٫۵


این کیست این ، این کیست این (زمینه زیبا) ۳٫۰۳


کار زهرا شده گریه ماه محرمه (زمینه زیبا) ۶٫۶۹


ای هلال خون دوباره سر زدی ای محرم (سنگین) ۳٫۴۶


گوش کن گوش کن یکی داره ناله (واحد زیبا) ۳٫۹۸


الا نوحوا الا نوحوا الا نوحوا (تک زیبا عربی) ۴٫۵۵


تو جان من هستی جانان من هستی (شور جدید) ۹٫۴


سلام رب جلیل سلام شاه شهیدان (مناجات) ۴٫۲۱


شب دوم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

نام فایل حجم فایل(مگا بایت)



دریافت
امام زمان من آماده ام با اشک چشام (مناجات) ۵٫۱۳



ارباب ایستاد محرم شروع شد تفسیر (روضه) ۱۱٫۳



مقتل خوانی حضرت سید الشهدا (ع) ۷٫۲۱



بسم الله ای عین القین بسم الله ای (دم زمینه) ۶٫۴۹



زیر پای ذوالجناج زمین داره می لرزه (زمینه زیبا) ۱۰



بریم نمون اینجا دلم شور میزنه (سنگین) ۵٫۰۵



یا عینی ابکی للحسین و اهلهی (تک زیبا عربی) ۶٫۷۴



الا نوحوا الا نوحوا الا نوحوا (تک زیبا عربی) ۴٫۰۲



من مستم ز بوی کربلا از بوی سبوی (شور زیبا) ۱۰٫۴



شب دوم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

  نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
روضه ورودیه کربلا و شب دوم محرم (روضه) ۲۲٫۲


الا نوحوا الا نوحوا الا نوحوا (تک زیبا عربی) ۴٫۳۸


اگه تو نبودی کی بهم حیات می داد (زمینه زیبا) ۶٫۰۱


شاه شمشاد قدان می آید خسرو شیرین (سنگین) ۴٫۵۷


بریم نمون اینجا دلم شور میزنه (واحد زیبا) ۴٫۲۸


بسم الله ای روح البقا بسم الله (تک ضرب زیبا) ۵٫۷۲


من مستم ز بوی کربلا از بوی سبوی (شور زیبا) ۹٫۰۶


شب سوم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
روزای بی قراری شبا گریه درای (مناجات) ۷٫۲۲


نوایی نوایی امون از جدایی چشام (روضه) ۹٫۳


روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه) ۷٫۲


بسم الله ای عین القین بسم الله ای (دم زمینه) ۱٫۸۶


وای وای وقتی که می دیدم عمه رو (زمینه زیبا) ۸٫۹۶


می دونی چرا صورت من شده کبود (سنگین) ۶٫۷۷


اخ المظلوم یاحسین اخ المظلوم (تک ضرب عربی) ۵٫۵۲


الحسین مولانا الحسین مولانا (شور زیبا عربی) ۷٫۷۹


تو جان من هستی جانان من هستی (شور زیبا) ۸٫۸۷


شب سوم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه) ۱۹٫۷


آخی چقد زخمیه چشمات بمیرم برات (زمینه زیبا) ۱۱٫۱


گر چشم روزگار بر او فاش میگریست (شش خون) ۵٫۰۸


می دونی چرا صورت من شده کبود (سنگین) ۶٫۳۸


بسم الله ای روح البقا بسم الله (تک ضرب زیبا) ۳٫۴۹


این کیست این ، این کیست این (شور زیبا) ۲٫۵۸


تو جان من هستی جانان من هستی (شور زیبا) ۵٫۴۵


یل کربلا ابالفضل قربون اون قد و بالات (مناجات) ۲٫۱۱


شب چهارم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
مایل نمیشوم که ز من راه کج کنی (روضه) ۱۰٫۶


من زینبم که بر جگرم هست آذرم (روضه) ۱۲٫۳


الا یا ایها الساقی جوابی خواهش من را (دم زمینه) ۴٫۸۷


تو غم این حرمو داری غربت مادرمو داری (زمینه زیبا) ۷٫۳۷


ذکر نام مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ذکر) ۵٫۸۵


ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است (سنگین) ۳٫۹


کربلا یا کربلا یا کربلا کربلا یا کربلا (تک زیبا عربی) ۶٫۶۶


ستر ناموس نوبت چون حجاب زینب است (دو دمه) ۴٫۹


علی الحسین مولانا علی الحسین مولانا (شور زیبا عربی) ۳٫۵۳


بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم (شور زیبا) ۶٫۲۳


شب چهارم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

  نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
من شیر دخت شیر خدایم مرعات (روضه) ۹


روضه طفلان حضرت زینب سلام الله علیها (روضه) ۹٫۸۷


الا یا ایها الساقی جوابی خواهش من را (زمینه زیبا) ۸٫۸۳


چشم تر آوردند اینها دو تا (واحد سنگین) ۶٫۹۳


علی الحسین مولانا علی الحسین مولانا (شور زیبا عربی) ۶


بی تو خشکم خاکم خرابم بی تو هیچم (شور زیبا) ۷٫۴۲


شب پنجم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
روضه حضرت عبدالله ابن الحسن علیه السلام (روضه) ۷٫۹۴


روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه) ۱۶٫۸


صحبت در خصوص برهنه شدن در مجلس عزا (صحبت) ۲٫۸۱


ای همه دین من ای شه بی کفن (زمینه زیبا) ۴٫۷۴


شکر خدا را که در پناه حسینم (زمینه زیبا) ۱۱٫۱


سر می نهد تمام فلک در زیر پای او (واحد) ۵٫۴۷


انا فداء لحسین بن علی (تک زیبا عربی) ۸٫۸


روزای دفاع چه روزایی بود (شور واقعا زیبا شهدایی) ۵٫۲۲


شب پنجم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
سر می نهد تمام زیر پای او (روضه) ۹٫۲۹


من حیا می کردم و بر تو خنجر (روضه) ۱۰


دیدم که بی تو خیمه قبر ربابه (زمینه زیبا) ۱۳٫۷


دیگه شرم از خیر البشر دارید (واحد) ۳٫۶۳


یا هاشم السادات اهل الحسبی (شور زیبا عربی) ۸٫۵۴


روزای دفاع چه روزایی بود (شور واقعا زیبا شهدایی) ۷٫۸۵


شب ششم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
شب جمعه است زبون آشتی با تو (مناجات) ۲٫۹۳


آقاجونم کجایی کربلایی حلاکم که تو (روضه) ۱۰٫۷


روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه) ۸٫۴۸


ثمر نیاز دل علی در فاطمه گل حسن (زمینه زیبا) ۵٫۷۴


کرببلا صفین مولا حسین من حسنی (زمینه زیبا) ۹٫۴۵


عمو عمو بیا به بالین من (واحد سنگین) – صمیمی ۳٫۳۹


حلموا نبکی اصحاب العزا (واحد زیبا عربی) ۷٫۲۹


کبوتر من پرت شکسته تموم پا سرت (تک زیبا) ۴٫۵۷


بسم الله ای روح البقا بسم الله (تک ضرب زیبا) ۶٫۳۳


یه عده علی رو دیدن حسن رو دیدن (شور زیبا) ۷٫۲۸


شب ششم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
ثمر ریاض دل علی در فاطمه گهر حسن (روضه) ۵٫۸۷


روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه) ۸٫۷۹


روضه حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام (روضه) ۱۳٫۶


تیغ و بدن تو کربلا غوغا کرده (زمینه زیبا) ۸٫۹۸


کبوتر من پرت شکسته تموم پرت (واحد) ۴٫۶


یه عده علی رو دیدن حسن رو دیدن (شور زیبا) ۴٫۲۶


ام الایمه گفت نوحوا علی الحسین (شور) ۳٫۰۳


شب هفتم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
حسرتم بود یه محرم سر رو خاک پات (مناجات) ۴٫۲


بخش اول روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (روضه) ۹٫۰۲


بخش دوم روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (روضه) ۱۱٫۷


مهر بتان ورزیده ام زیبا فراوان دیده ام (زمینه زیبا) ۴٫۱۵


خدایا می بینی دارم می میرم پریشون (زمینه زیبا) ۱۰٫۵


چشم به هم زدیم و شش ماه گذشت (سنگین) ۵٫۶۵


چه بگویم که بود شان تو ای زاده عشق (واحد) ۲٫۸۲


ابد والله ما ننسی حسینا (تک زیبا عربی) ۱۳٫۷


ای جا نماز عشق فرش حرمت (شور زیبا) ۵٫۵۶


شب هفتم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
دوست دارم تشته باشم شیر مادر را ننوشم (روضه) ۱۱٫۵


روضه حضرت علی اصغر علیه السلام (روضه) ۱۲٫۹


زخم گلو را نشان نده گهواره نیست (روضه) ۴٫۹۱


غصه تو دلم ریختی با لبهات خیمه رو بهم (زمینه زیبا) ۱۱٫۴


ناله ی باغ دل من علی جان علی جان (واحد) ۷٫۰۸


مهر بتان ورزیده ام زیبا فراوان دیده ام (تک زیبا) ۸٫۹۵


یک قطره آب بیارید بچه ام داره می میره (مناجات) ۱٫۵


شب هشتم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
دوباره بعد نماز و نوای روضه صبح (روضه) ۱۲٫۸


روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه) ۷٫۵۶


روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه) ۱۰٫۲


یم فاطمی در سرمدی مه هاشمی (زمینه) ۷٫۰۵


می خواستم چراغ شبهام باشی (زمینه زیبا) ۹٫۱۸


گمان مدار که گفتم برو دل از تو ریدم (سنگین) ۳٫۰۶


الا الحسین واویلا الا الحسین واویلا (شور عربی) ۳٫۸۴


حب الحسین اجننی (شور زیبا) – حسین طاهری ۶٫۲۹


با تو عاشق دارم محاله که دست از (شور زیبا) ۱۲٫۱


شب هشتم محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

  نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
بخش اول روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه) ۱۳٫۲


بخش دوم روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه) ۱۳٫۶


ای گل حرم بابا رفتی از حرم بابا (زمینه زیبا) ۷٫۰۲


یم فاطمی مه هاشمی در احمدی (زمینه) ۶٫۰۲


ای ماهی غرق خونم ای باغ گل خزونم (واحد) ۶٫۴۴


الا الحسین واویلا الا الحسین واویلا (شور) ۷٫۱۸


ای یاران ای یاران یاران ای جانان (شور جدید) ۱۰٫۷


شب تاسوعا محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
بی تو شب و روزم جز خون جگری ست (مناجات) ۶٫۷۵


عباس یعنی نور مصباح هدایت (روضه) ۱۱٫۵


روضه حضرت عباس علیه السلام (روضه) ۱۵٫۷


مستان سلامت می کنند جان را (زمینه زیبا) ۵٫۷۵


پاشو برو عزیز برادرم کسی نره (زمینه زیبا) ۱۲


من کیم عباس فرزند امیرالمومنینم (واحد) ۶٫۵۳


ابد والله ما ننسی حسینا (تک زیبا عربی) ۸٫۱۷


شلوغ شده دور و برش قاتل اومد (شور زیبا) ۱۶٫۸


شب تاسوعا محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
از غصه آب شدم خونه خراب (واحد) ۵٫۵۱


غبار ماتم تو آبرو به من بخشید (زمینه) ۱۳٫۳


تویی که ساقی مستان امیر و سقایی (سنگین) ۳٫۶۷


از غصه آب شدم خونه خراب شدم (واحد) ۵٫۵۱


آقام اباالفضل آقام اباالفضل (شور زیبا) ۵٫۸۸


وای وای میاد صدای غریب مادر (شور) ۹٫۰۲


به یکتایی قسم یکتاست عباس (روضه پایانی) ۴٫۰۳


شب عاشورا محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- چیذر

 نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
پر خیمه کنار رفت و یکی رنگ از رخ (روضه) ۱۰٫۴


بخش اول روضه حضرت عباس (ع) ۱۵٫۳


بخش دوم روضه حضرت عباس (ع) ۱۰٫۲


هوا گرم است و تب دار است (زمینه زیبا) ۱۲٫۱


آب مبخواهم آب خیمه ها پر شده از (واحد) ۴٫۰۱


آقام شمع جمع آفرینش آقام ابالفضل (تک) ۵٫۴۷


با این روضه ها می میریم کربلا (شور) ۱۷٫۸


عباس علمدار حسین عباس علمدار حسین (شور) ۸٫۸۱


شب عاشورا محرم الحرام سال ۱۳۹۳ 

با مداحی حاج محمود کریمی

- الهادی

  نام فایل حجم فایل(مگا بایت)


دریافت
ما اندکیم وخیل دشمن بی شمارند (روضه) ۹٫۶


امشب سپاه حقو باطل صف کشیدند (روضه) ۲۵٫۵


صدای نماز شب صدا نجوا میاد (زمینه) ۵٫۰۵


مجنونم و پریشونم و درمون همه دردام (شور) ۷٫۰۶










  • خادمین امام حسین(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی