شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه
آخرین نظرات
نویسندگان


(شب شام غریبان 93)

 

تا ذولجناح حرم اومد صدای مادرم اومد...

به دلم نفس میده هرکی ازت یاد میکنه...

ای که به شام سیاه مهتابی...

آرزو دارم آقا اونم فقط کربلا...

به شبتار مهتاب منی...

ما دسته دسته جزو غلامان زینبیم...(شعر خوانی)

قلبو دلمو آبو گلمو...

منی که اومدم تا کربلا نکن فراموش

 

یا حسین غریب مادر(به یاد مرحوم سید جواد ذاکر)

من تورو دارم چیزی نمیخوام کرببلاته(شاهکار جواد مقدم)

اخه همیشه لطف تو مرا خجالتی...

من تشنه ام و تو ساقی(واحد)

بسم رب الشهدا میپوشم رخت عزا

کاش کی یه شب از اینطرفا بگذره(واحد)بسیار زیبا...

دل بیتاب من(واحد حماسی بسایر زیبا از جواد مقدم)

دوباره بغض و کمی آه(شعر خوانی)

کرببلا نبر ز یادم(هیئت خادم الرضاقم)

تشنه ای که پی آبه،زمینه بسیار زیبا...

اربابم حسین دلمو برده بین الحرمین دلمو برده(شور زیبا)

پیش از آنی که عزادار محرم باشیم(شعر خوانی)

جان آقام جان آقام سنگوربان آقام(شور)

جانا به تیغ ابروی همچون هلال(شعر خوانی)

بارون اشکم داره میباره بغض تو سینم...

بدون واحمه میره بادعای همه میره عموی...(زمینه حضرت اباالفضل)

کاش مثل دریا نبودی انقدر زیبا نبودی(واحد اباالفضل)

 پاشو اباالفضل که حتی درآوردی اشک آبو(واحد)

من از فلک اومد سر تو از طبق اومد(زمینه حضرت رقیه)

عشق تو کرده بی سامونم تا مرگم پای تو میمونم...

دیوانه ام دیوانه ام مست می و میخانه ام...

همه شوقم حرم سایته رو سرم ندی آقا پرم...

سلام به تشنه لب میدم...

قلبو دلمو آبو گلمو (محرم 93)

تا که از عشق حسین نغمه دل سر دادم

الا یا ایهالساقی برون بر حسرت دل را(شعر خوانی)

میزنم من دست برهم میزنی تو دست و پا

گیسو به باد میدهی و دلبری علی(حضرت علی اکبر)

ای که قدم میزنی در بر بابای خویش...

میجوشه تو رگات ولله خون علی ولی الله...

روحم هرشب مثل زینب پروانه گلزار ضریح...

هرنفس دلم پر غمش زنده ام به هوای حرمش...

بخواب علی دنیا سرابه بخواب علی(واحد حضرت علی اصغر)

توی این دار دنیا با رفیقات رفیقم

باز زدم آقا به تو رو منه بشکسته...

نامت هنوز هم هیجان میدهد مرا(شعر خوانی)

افوض امری الی الله شدم سگ کوی ابا عبد الله 

این شبا بی تاب بی تاب،بی تابم(شور)

مس دلمو آقا تا صبح طلا کن(شور)

 

آفرین باز به تو ای ضد خوارج

قبله و قرآنم ای دین و آئینم

مادر بده شال مرا که بیقرار هیئتم...

سید شبابی تو اربابی(شور زیبا)

دل دل تورو میخواد چجوری حرمت بیاد...

با اذن مادرت دستای نوکرت میکوبه روی سینه...

بی تو قلبم میشه یه ویرونه...

هر چه میخواهد دل تنگت بگو...

هرکی حرم رو دیده دل از همه بریده...

کرببلایی چه بنایی چه حریم و بارگاهی...

بی تابیم ما همه بیتابیم در بند روضه اربابیم...

دوباره تشنه اشکم در آرزوی حرم...

آقا درهای بهشت باز میشه روبه کربلاتون...

حسین در دو جهان از من مسکین تر...

اول و آخر عشقا خودتی...

حرمتو قربون کرمتو قربون...

تا که دل تنها میشه اسیر...

ذکر و جنونم ذکر حسینه،شور...

یل دشت بلایی امیر کربلایی...

کرببلا نبر زیادم جوونیمو پای تو دادم(بسیار زیبا)

ای نسیم سحری بده از این...

کشتی شکست خورده محن(زمینه حضرت زهرا)

اشک دونه دونه از چشام میریزه...

دل عاشق که بی دلبر ممیشه...

بی توای صاحب زمان بیقرارم هر زمان...

مهربان امام رسیده آخر کار(واحد)

بازم شبای هیئتو بازم یه بغض تو گلو...


کربلایی جواد مقدم


  • خادمین امام حسین(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی