شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه
آخرین نظرات
نویسندگان


خیلی ها مردن و رفتن حرمت رو ندیدن(شور زیبا از کربلایی حسین منتهایی)

  لطمه زنی تو هیت (کاروان حضرت زینب)

روضه امام رضا،خادم عراقی

یه اربعینه دلم هزینه...

دارم نفس نفس کرببلاتو کم میارم

بارون غم نم نم میباره

بطلب یک شب تک و تنها میون حرم

من فقط به عشق حرم تو که زنده ام...

امون ز شام ختم کلام...

بگو چند وقته اسیری سینه زن       

بعد بسم الله الرحمن الرحیم

دارم آروم میگیرم...

سوخت محمل و خیمه هات...

ببین چه کردی با من

رگ خواب قلبم...

به دنبال محمل سبک بال قدم زن...(لطمه زنی)

پشت سرم گریه نکن ای زینبم...

مرغ دل من پرپر نگات...

بی اعتبارم کن به همه دنیا فقط تو با من باش

مستی تو روضه تو جون داره

نیمه شبه و خورشیدم اومده

لای لای علی لای لای(شاه کار حسین منتهایی)

ترانه عشق بهانه عشق...

عمو عمو عباس عموی خوبم...

 روحم هرشب مثل زینب گلزار ضریح

از همون روزی که دنیا اومدم

مهربان امامم رسیده آخر کار

میاید از رب مردی سواره...

مثل قدیما مثل اون قدیم ندیما...

 امپراطور عالمین آقام حسین

منم حضرت عباس(مدح اباالفضل)

دل من به غم اسیره...

ثارالله کرببلاتو عشقه...

دلدادگان  چون ساغر از دلبر گرفتن

بده  صدقه به راه خدا(شور زیبا)

از مدینه شروع شده غصه غربت بابا...


  • خادمین امام حسین(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی