شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه
آخرین نظرات
نویسندگان






  1. مناجات با امام حسین(ع)کربلایی مهدی عظمایی
  2.  روضه ورودیه -حاج حمید قلیچ خانی 
  3.  روضه حضرت مسلم(ع)-حاج حمید قلیچ خانی 
  4.  السلام و علی آدم و نوح- زمینه -حاج حمید قلیچ خانی 
  5.  اسمتو به روی لب من -(شور زیبا)-حاج حمید قلیچ خانی 
  6.  دنیامو از عشق تو پر کردم-(شورزیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  7.  مست و مدهوشم -رسید به گوشم-(واحد زیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  8.  ابی عبدالله ثارلله-(واحد)کربلایی مهدی عظمایی 
  9.  السلام وعلیک یا اباعبدالله(واحد )کربلایی مهدی شمس آبادی 
  10.  دل مجنونه-باز میخونه(شور زیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  11.  یه نفر در به در شده از غم دوریه کرببلای حسین(شور زیبا)حاج حمید قلیچ خانی
  12.  شبهایی که تو روضه های تو هستم (شور آخر جلسه)حاج حمید قلیچ خانی 
  13.  توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر-(شور مستانه اباعبدالله)حاج حمید قلیچ خانی


  1. مناجات با امام حسین (ع)-کربلایی مهدی عظمایی 
  2.  روضه حضرت رقیه(س)حاج حمید قلیچ خانی 
  3.  زمینه سینه زنی-حاج حمید قلیچ خانی
  4.  قطره قطره اشک بین روضه ها رو دوست دارم(شور زیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  5.  نیستی دلتنگم-دارم میجنگم(واحد زیبا)حاج حمید قلیچ خانی
  6.  شعر خوانی زیبا-حاج حمید قلیچ خانی 
  7.  ای نگارم (واحد شلاقی)کربلایی محسن نامور 
  8.  باز بارون یه قلب پر خون میون روضه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  9.  کلید قفل های بسته فقط ذکر حسینه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  10.  من تعلق به تو دارم همه دارو ندارم(شور)حاج حمید قلیچ خانی





  1. سخنرانی شیخ مجید عبدالمالکی
  2.  روضه بسیار جانسوز -حاج حمید قلیچ خانی
  3.  بمیره مادر دیگه به چشمات خوابی نیست(زمینه)کربلایی مهدی عظمایی
  4.  شعر خوانی فوق العاده -حاج حمید قلیچ خانی
  5.  تو دل مادرت اگه این روزها زخم ولوله است(شورحضرت علی اصغر(ع)حاج حمید قلیچ خانی
  6.  اومدم بارون باشم -بی سروسامون باشم(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  7.  پرواز کبوترا -از سمت دلهای ما(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  8. دوست دارم آقا روضه هاتو(شور تک)حاج حمید قلیچ خانی
  9.  می ری پسرم داره جیگرم از غم میسوزه اصغر (واحد)حاج حمید قلیچ خانی
  10.  سر-فدای سرور-دل-فدای دلبر (واحد)حاج حمید قلیچ خانی
  11.  صحن چشمام پر از بارونه(واحد)کربلایی مهدی عظمایی
  12.  تفسیر عشق پاک یا اباعبدالله(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  13.  نوکری برای تو نشون خانوادگیمه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
 

  1.   روضه حضرت علی اکبر (ع)حمید قلیچ خانی 
  2.   سرو رعنای من پاشو-به پیش پای من پاشو(زمینه)حاج حمید قلیچ خانی   میدونی خیلی دلتنگم(شوررپزیبا)حاج حمید قلیچ خانی
  3.   این اتفاقی نیست که من یه عمره دنبال تو ام(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  4.   شبه پیغمبر -شیر دلاور (واحد)حاج حمید قلیچ خانی
  5.   چقدر فرق دوتای تو به هم ریخته است(واحد)کربلایی مهدی شمس ابادی
  6.   درد منو میدونی که چرا اسیرم (واحد)برادر صادق زحمت کش
  7.   تنها حاجت دلمه کرببلا-سایه سرم علم کرببلا(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  8.   ذکرم شده هر روزو شب کربلا(شور )کربلایی مهدی عظمایی
  9.   هیات هاتو عشقه آقای من(شور)حاج حمید قلیچ خانی   در جوانی همه نوع باده و می نوشیدم(شور لطمه زنی)


  1. سخنرانی حاج شیخ مجید عبدالمالکی 
  2.   روضه حضرت ابوالفضل (ع) - حاج حمید قلیچ خانی 
  3.   افتادی روی خاک چرا ؛ بچه‌ها چشم به راهتن - (زمینه) - حاج حمید قلیچ خانی 
  4.   ابوالفضل دلودلبره - ابوالفضل خود حیدره - (شور) حاج حمید قلیچ خانی 
  5.   باز بارون یک قلب پرخون - میون روضه (شور) حاج حمید قلیچ خانی 
  6.   میر لشکرم - ساقیه حرم (واحد) - حاج حمید قلیچ خانی 
  7.   دنیامو از عشق تو پر کردم (‌شور) حاج حمید قلیچ خانی 
  8.   ذکر مستانه حسین (ع) (لطمه زنی ) حاج حمید قلیچ خانی 
  9.   هر روضه برایم تجدید بیعت شد (شور) کربلایی مهدی عظمایی   هوای دو تا گنبد - بوی سیب تربت تو (شور) حاج حمید قلیچ خانی
  10. اسمتو به روی لب من -(شور)-حاج حمید قلیچ خانی
  11.   یه نفر در به در شده از غم دوریه کرببلای حسین (شور )حاج حمید قلیچ خانی



  1. روضه شب عاشورا-حاج حمید قلیچ خانی
  2.   دل شکسته بی تابه -امشب کنار اصحابه(زمینه-شور)حاج حمید قلیچ خانی 
  3.   پله به پله تا خدا میرسه هر کی عاشقه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
  4. باز میشه غوغا-روز عاشورا(واحد زیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  5.   گریه دار است عجب نام ابا عبدالله(ع)واحد-کربلایی مهدی عظمایی 
  6.   زینب زینب زینب یا زینب (شور -لطمه زنی) 
  7.   ذکر مقدس اباعبدالله(ع) شور لطمه زنی-حاج حمید قلیچ خانی 
  8.   حنجر و خنجر پیکر بی سر(شور لطمه زنی)حاج حمید قلیچ خانی
  9.   با اشکی از خون-چشمای مجنون(شور پایان جلسه)


  1. روضه وداع (جانسوز)حاج حمید قلیچ خانی
  2.   شعر خوانی -حاج حمید قلیچ خانی 
  3.   داری میری برادرم رحمی به حال مضطرم(زمینه شور)حاج حمید قلیچ خانی 
  4.   قطره قطره اشک توی روضه ها رو دوست دارم(شور)حاج حمید قلیچ خانی 
  5.   سید اناالغریب سلام علیک-(ذکر حسین)حاج حمید قلیچ خانی
  6.   قلبم شد شاکی-که روی خاکی(واحدزیبا)حاج حمید قلیچ خانی 
  7.   شعر خوانی زیبا -حاج حمید قلیچ خانی 
  8.   منو میزدن ٫ یکی نگفت نزن که دختر حیدره (شورلطمه زنی) 
  9.   ذکر مقدس حسین (ع)(لطمه زنی بسیار زیبا) 
  10.   آسمون شده لاله گون(شور)کربلایی مهدی عظمایی




  • خادمین امام حسین(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی