شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه

(پایگاه مداحی شش گوشه)

شش گوشه
آخرین نظرات
نویسندگان


حسین دوست دارم که کودک دلم...

یه زیارت نامه وقتی میخونم...

شبیه حیدر صورت پیمبر...

قدم به قدم اومدم(شور)

بوی عطر ارباب...

سالار زینب سالار زینب...

این آیه سرخ هوالباقی یار است...

اشک چشمانت چشمه عین است...     

الله الله الله زائر بیت الله...

عشق من می میرم از عشق کربلا...

عشق لیلی در کف مجنون بریز...

تا یه زائر میرسه از کربلا...

دلم امشب هوایی حسینه...

چراغ راه زینب فروزات ماه زینب...  

ماه ستاره های ثریای کربلا...

دودمه زیبا از هلالی،شاه دست از تن جدا...

بسکه خوب و مهربونی زندگی با تو...

منو بزن تا که دلت خنک بشه...

درد و دل حضرت رقیه(س) با سر بابا...

درد و دل ابا عبد الله کنار بدن عباس(ع)...از هلالی

درد و دل ابا عبد الله کنار بدن علی اکبر(ع)...

قسمتی از روضه و قیام مختار...(بسیار زیبا)

روضه دو طفلان زینب(س) از هلالی...

من سگ بی طاقت زنجیری ام...(شور)

ای چا ره دلم بی چا ره بنگرم...

 

 


حضرت زهرا(س)

ای وازه زیبا دیباچه دریا...

دق مرگ میشوم به نفسهای آخرت...

لیلا لیلا لیلا بارون بارون بارون(شور بسیار زیبا)

از همه تنها تر علی خدا حافظ...

ای گل یاس بهشت وا اماه...

ای مقدس ترین کلام خدا...

نشسته بر سینه من تیزی مسمار(حضرت زهرا)

بعد حضرت حق فقط یکی بود اونم علی بود(چهار ضرب)

غوغاشد در افلاک ای وای(حضرت زهرا)

اهل عالم هزین وا اماه...

مردم مدینه پستن پهلوی تورو شکستن...

افتاده گویا در معجر آتش...

بال پرستو سوزد در آتش...

نگو رسیده به آخر ز آیه کوثر...

تا که بیاد به پشت در چادورشو به سر کنه

می گیره آخر جونمو غربت حضرت قمر بنی هاشم...(چهار ضرب)    

عالم مجنون لیلای ما...

 نروتنها مسافر پرستوی حیدر...


گلچین مداحی حاج عبد الرضا هلالی

  • خادمین امام حسین(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی